webáruház készítés 2021 Mesztegnyő Somogy megye
Létrehozás dátuma: 2023-10-29 00:00:00
webáruház készítés 2021 Mesztegnyő Somogy megye
webáruház készítés 2021 Mesztegnyő Somogy megye
Miért olyan fontos a SEO? A SEO vagy
keresőoptimalizálás azon tevékenységek összefoglaló neve, amelyek segítségével egy webhely előkelő helyen szerepelhet a Google találati listáján. Az előkelő helyezés több látogatót jelent, a több látogató több vásárlást/megrendelést, ami egyenes út a bevételeink növekedéséhez. Emellett a keresőoptimalizálás a vállalat ismertségének és márkájának növelésében is segíthet. Nem csoda, hogy sok vállalkozás már sikeresen használja fel a SEO adta lehetőségeket.
A keresőoptimalizálás út a sikerhez
A tény az, hogy azokra a webhelyekre, amelyek nincsenek az első pár oldalon a Google-on, ritkán vagy egyáltalán nem kattintanak rájuk. A nem optimalizált webhelyünkkel tehát nem érdeklődőket veszítünk, hanem olyan potenciális ügyfeleket is, akik már aktívan keresnek egy terméket vagy szolgáltatást.
Mi az a SEO? A keresőoptimalizálás vagy röviden SEO az online marketing része, melynek célja, hogy javítsa a láthatóságot a keresőkben. A SEO rövidítés az angol Search Engine Optimization kifejezésből származik, egy összefoglaló név a weboldalak keresőmotorok számára történő megfelelő beállítására, optimalizlsára. Két részterületre oszlik – on-page és off-page optimalizálás.
Mit csinál a keresőoptimalizálás? A SEO komoly forgalmi csatorna az online marketingben, használata akár döntően hozzájárulhat egy cég sikerességéhez. Már nem vita tárgya, hogy megéri-e egyáltalán az alkalmazása. A következő kulcsfontosságú pontok röviden összefoglalják a SEO előnyeit.
A SEO a jövő, mivel az emberek online keresnek Ma már az idősebb generáció is információforrásként használják az internetet, átlagosan tízből kilenc ember használja a Google-t. Mindegyikük a saját személyes „problémájára” keresi a választ. A kereső pedig megtalálja és felkínálja számára az ideális megoldást egy termék vagy szolgáltatás formájában. Azok, akik megfelelő SEO-módszereket alkalmaznak, hogy közvetlenül a keresési eredmények tetején jelenjenek meg, a jövőbe fektetnek be.
A keresőoptimalizálás közvetlenül kínál megoldást a felhasználóknak
A reklámokhoz képest a keresőoptimalizálásnak egyértelmű előnye, hogy a potenciális új vásárlót nem kell meggyőzni arról, hogy szüksége van a kínált termékekre vagy szolgáltatásokra - mert ezt már tudja, különben nem keresné.
Sok vállalkozó említi, amikor a SEO ellen dönt, hogy az drága. Mivel sok munka van vele és jelentős szakértelmet igényel, nyilván nem olcsó, de a befektetés megéri. Az előkelő találati pozíció jelentős növekedést jelenthet egy cég számára, mert a Google keresési eredményeiben az 1. oldalon lévő pozíciókra kattintanak a legtöbben – ha itt meg tud jelenni a webhelyünk, az óriási hozzáadott értéket jelent.
A SEO ügynökségekkel, szakemberekkel való együttműködés azt jelenti, hogy minden végrehajtott intézkedést és sikert naplóznak, elemeznek és értékelnek. Így rendelkezésre állnak olyan mérhető adatok, amelyek alapján értékelhető a keresőoptimalizálás sikeressége
- A SEO erősíti az imázst és új ügyfeleket hoz
A SEO különösen érdekes egy egészen különleges szempont miatt: növeli a láthatóságot, és nem csak a keresés pillanatában. A SEO hosszú távú hatása miatt a keresők egyre gyakrabban kerülnek kapcsolatba a céggel, a márkával és a terméknévvel. A márkaismertség ezen formája döntő sikertényező.
Miért olyan fontos a SEO a vállalkozások számára? A keresőoptimalizálás hatásossága és szükségessége ma már sok oldalról bizonyított, ennek ellenére sok vállalat szemében a SEO továbbra sem fontos. Ez egyrészt megdöbbentő, másrészt viszont jó hír az Ön cégének, hiszen könnyebb utat kínál az érvényesülésre. Ehhez azonban a vezetőségnek meg kellett értenie, hogy a SEO az online marketing részeként a holisztikus marketingstratégia része, és így tartós sikerhez vezet.
A keresési viselkedés és a keresőmotorok folyamatosan változnak. Ezért fontos a folyamatos és fenntartható keresőoptimalizálás. Ezek az állandó változások megkövetelik a megfelelő know-how-t, valamint a trendek és intézkedések utólagos adaptációját. Amelyik cég nem foglalkozik ezzel a témával, az nem lesz hosszú távon sikeres.
A versenytársak SEO-t is végeznek! Nincs a piacnak olyan szegmens, ahol legalább egy versenytárs ne foglalkozna aktívan keresőoptimalizálással. Azok a cégek, amelyek nem végeznek SEO-t, nemcsak a webhely látogatóit veszítik el, hanem potenciális ügyfeleket is, akik aktívan keresnek egy terméket vagy szolgáltatást.
A keresőoptimalizálás az egyik legköltséghatékonyabb marketingcsatorna. Ennek főként az az oka, hogy az organikus keresési találatok ingyenes forgalmat jelentenek, hiszen a fizetett hirdetésekkel ellentétben a forgalom nem omlik össze teljesen a költségvetés csökkentésével. A fenntartható keresőoptimalizálás különösen a fizetett keresési hirdetésekkel (pl. Google Ads) vagy más online marketing csatornákkal szemben jelent költséghatékony alternatívát.
Összefoglalva elmondható, hogy a SEO nemcsak trend, hanem a jövőben is az online marketing fontos része marad. Fontos, hogy a cégek cselekedjenek, és ne hanyagolják el a kérdést. Csak így biztosítható a jövőbeni és fenntartható siker az interneten.
<-- Vissza a webáruház készítés 2021 Mesztegnyő Somogy megye blog oldalra!